Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Començaments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Començaments. Mostrar tots els missatges

Fem el programa # 0 !!

Avui 29 de desembre de 2008 hem fet el programa nº 0. Ha eixit tot molt bé.

Volem donar les gràcies a Edu, que ens està ajudant, com ha de ser, a l'hora de començar a rular el programa. Moltes gràcies també a Cristina per haver accedit a participar i haver-nos deixat entrevistar-la.

L'entrevista a Cristina Sancho s'emetrà al primer programa de L'ALTAVEU (13 de gener), i s'enmarca dins de la promoció del valencià que vol fer el programa (Cristina és la guanyadora de l'accèssit local de narrativa en valencià Francesc Bru 2008).

Comencem a preparar el primer programa (que s'emetrà) de L'ALTAVEU! Comencem a alçar la veu!

Equip format!

Joan Marc ha acceptat entusiasmat unir-se al projecte. Ja som dos!

Comença el projecte

Ja tinc més o menys elaborada la presentació del programa que faré a la ràdio. Esta vesprada parlaré amb J.M. per vore si vol ser el controlador del programa, i així no estar sol amb el projecte.

L'altaveu pren forma!

A vore si esta vesprada anem a la ràdio i parlem amb qui calga (si ens obrin).

Fins prompte!

Copyright © 2008 - L'ALTAVEU - is proudly powered by Blogger
Blogger Template