Avui 29 de desembre de 2008 hem fet el programa nº 0. Ha eixit tot molt bé.
Volem donar les gràcies a Edu, que ens està ajudant, com ha de ser, a l'hora de començar a rular el programa. Moltes gràcies també a Cristina per haver accedit a participar i haver-nos deixat entrevistar-la.
L'entrevista a Cristina Sancho s'emetrà al primer programa de L'ALTAVEU (13 de gener), i s'enmarca dins de la promoció del valencià que vol fer el programa (Cristina és la guanyadora de l'accèssit local de narrativa en valencià Francesc Bru 2008).
Comencem a preparar el primer programa (que s'emetrà) de L'ALTAVEU! Comencem a alçar la veu!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Començaments. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Començaments. Mostrar tots els missatges
Fem el programa # 0 !!
Publicat per L'ALTAVEU - Canals Ràdio Etiquetes de comentaris: Començaments, ProgramesJoan Marc ha acceptat entusiasmat unir-se al projecte. Ja som dos!
Ja tinc més o menys elaborada la presentació del programa que faré a la ràdio. Esta vesprada parlaré amb J.M. per vore si vol ser el controlador del programa, i així no estar sol amb el projecte.
L'altaveu pren forma!
A vore si esta vesprada anem a la ràdio i parlem amb qui calga (si ens obrin).
Fins prompte!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)